Tuesday, April 25, 2017

تجربه ی سرعت با بازی Fast RMX

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/fast-rmx.jpg
بازی Fast RMX بی شک یکی از موفق ترین بازی های عرضه شده برای کنسول نینتندو سوییچ می باشد که تجربه ای حیرت انگیز از سرعت و هیجان را برای شما به همراه دارد.

اگر از بازیکنان قدیمی با این کنسول بوده باشید باید نام بازی F-Zero خاطرات مسابقات اتومبیلرانی و تجربه ی دلچسب قدیم برایتان زنده شود. بازی Fast RMX نیز پس از انتشار تریلر خود دل هواداران را لرزاند چرا که با دیدن صحنه های این بازی خاطرات بسیار دور بازی F-Zero که خالق آن ، سازنده ی بازی های Mario بوده ، برایشان زنده شد.

گفتنی است که بازی Fast RMX روی پایه ی اف - زیرو ساخته شده است. طوری که بازی کردن با آن صحنه هایی آشنا و خاطره انگیز برای شما رقم خواهد زد.

نکته ی جالبی است گفتن این که این بازی قصد دارد شما را به روش های بازی با نینتندو سوییچ عادت دهد. به همین جهت هنگام بازی چهار حالت مختلف برای شما در نظر گرفته است : بازی با کنترلر پرو ، کنترلر اصلی و حالت اتصال کنسول به داک، بازی با جوی کان ها و قرار گیری کنسول در داک آخرین گزینه بازی در حالت پورتابل است که این خود به دو حالت مختلف تقسیم می شود. ذات این بازی و استایلی که شما برای بازی کردن در نظر می گیرید ممکن است به برخی از روش های قبلی ای که به آن ها عادت کرده بودید صدمه بزند.بازی Fast RMX

گیم پلی بازی 30 مسابقه ی فوق العاده و بی نظیر را در بخش Championship برای بازیکنان در نظر گرفته است. البته گیم پلی این بازی در سه حالت تعریف می شود که هر بخش گیرایی های خاص مربوط به خود را دارد.

مسابقات آنلاین ، بخش یک نفره و قسمت قهرمانی یا Hero Mode حالت های مختلف بازی Fast RMX می باشد که هر کدام شامل مشخصه ها و ویژگی های جالبی می شوند.

در بخش تک نفره که Championship نام گذاری شده است سه درجه سختی برای شما در نظر گرفته شده است که باید بالاجبار از درجه ی اول شروع به بازی کردن نمایید. این مسابقات همانطور که گفته شد ، 30 مسابقه است که در قالب 10 جام برگزار می گردد. یعنی هر سه مسابقه یک جام ، شما باید سعی کنید که در انتهای هر مسیر بین نفرات اول تا سوم قرار بگیرید. با قهرمانی ها و پیشرفته هایی که به دست می آورید اتومبیل های جدیدی برای شما باز خواهند شد. در طول مسابقه دادن نوار Boost را مشاهده می کنید که حکم توربو شارژر را دارد و با برداشتن آیتم هایی در طول مسیر شارژ می شود که می توانید از آن استفاده کنید. هم چنین فلش هایی به رنگ آبی و نارنجی در طول مسیر وجود دارند که با قرار گرفتن روی آن ها برای لحظاتی سرعتتان زیاد می شود.

 

چالش های خاصی که برای این بازی ریسینگ در نظر گرفته اند را می توان در چند بخش مطرح کرد. قرار گیری 30 پیست مجزا با طراحی های خارق العاده نکته ی مثبتی است که این بازی برای شما به ارمغان آورده است. این پیست ها در برخی مواقع شامل موانع و آیتم هایی در مسیر هستندکه برخورد با آن ها خودروی شما را منهدم می کند که صحنه های گرافیکی جالبی را پدید خواهند آورد. هم چنین شما با قرار گرفتن بر روی پلتفرم های آبی یا نارنجی سرعتتان زیاد می شود ، اما باید توجه داشته باشید که رنگ اتومبیل شما در این فرایند تاثیر گذار است چرا که اگر با پلتفرم ها یکی نباشد عبور از روی آن ها موجب کاهش سرعت شما خواهد شد. گفتنی است که حرکات اتومبیل های دیگر بر روی بازی شما تاثیر دارد ، آن ها می توانند با ضربه زدن به شما منجر به چپ کردن شما شوند پس باید هنگام انتخاب اتومبیل مورد نظر به سنگینی اتومبیل هم دقت کنید. البته با توجه به سبک بازی خود می توانید خودرویی با شتاب و سرعت و سنگینی مورد نظر انتخاب کنید.بازی Fast RMX

حتما همه ی اتومبیل ها را قبل از بازی آنلاین آزاد کنید!

یکی از جدی ترین ایراد هایی که بر بازی Fast RMX وارد است تعداد اتومبیل ها و طراحی های آن ها از نظر سرعت و شتاب و کلا عملکرد آن ها در مسابقه است. 15 اتومبیل مختلف در این بازی در نظر گرفته شده است که با پشت سر گذاشتن مراحل تک نفره و گرفتن جام به ترتیب آزاد می شوند. جام هایی که پشت سر خواهید گذاشت ، یکی پس از دیگری سخت تر و سخت تر خواهند شد که قطعا با برخی از اتومبیل ها مسابقه دادن در این جام ها بیهوده است. البته ناگفته نماید که با گرفتن جام ها در بخش تک نفره ، درجه ی دو سختی باز شده و با گذراندن مراحل آن قادر خواهید بود تعدادی دیگر از اتومبیل ها را آزاد کنید. با بازی کردن در درجه ی سختی آخر می توانید چهار اتومبیل نهایی را آزاد کنید. شاید این استفاده از این اتومبیل ها در مسابقات تک نفره لزومی نداشته باشد اما باید توجه کنید که در قسمت بازی آنلاین شما با کسانی مسابقه خواهید داد که قطعا تمام اتومبیل ها را آزاد کرده اند. بس بهتر است که شما هم این گونه عمل کنید وگرنه مسابقات در بسیار سختی را پیش رو خواهید داشت که قطعا موفق به پیروزی در آن ها نخواهید شد.بازی Fast RMX

بخش چند نفره؟ نه ممنون!

بخش چند نفره رضایت بخشی بخش تک نفره را ندارد. قسمت چند نفره از سه بخش مختلف تشکیل شده است. می توانید در حالت اسپلیت اسکرین با یکی از دوستان خود و توسط یک کنسول به بازی بپردازید ،  بخش Online Communication برای بازی با سایر بازیکنان در سراسر دنیا راه اندازی شده است و در آخر می توانید در بخش Local Communication تحت شبکه با دوستان خود بازی کنید.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : نقد و بررسی بازی Killing Floor 2 ( بخش اول ) [/fruitful_dbox]

شاید بپرسید که چرا حالت چند نفره در بازی Fast RMX راضی کننده نیست؟ باید عرض کرد که این بازی مشکلاتی چون خالی بودن سرور ها و یا لگ های بازی های آنلاین را ندارد ، اتفاقا همیشه در سرور ها بازیکنانی برای پرداختن به رقابت وجود دارند. مشکل در بازی های چند نفره عدم وجود لیدربرد می باشد ، هم چنین امکان شخصی سازی اتومبیل ها نیز وجود ندارد تا با رنگ و روی مورد پسند خود بر روی اتومبیل ، مسابقه دهید. هر چند بازی در بخش چند نفره با گیمر های دیگر به دلیل کل کل ها و اثبات توانایی ها به هم دیگر بسیار جالب و هیجان انگیز است اما با مشکلاتی که ذکر شد احتمالا پس از مدتی بازی در بخش چند نفره دل شما را خواهد زد.بازی Fast RMX

چالش شدید در Hero Mode

بازی Fast RMX در بخش های آنلاین و چند نفره با بخش تک نفره و Hero Mode تفاوت های بسیاری دارد. اما جالب است بدانید Hero Mode نیز تفاوت هایی را با بازی تک نفره دارد. نکته ی اول این که ، برای دسترسی کامل به بخش قهرمان ، باید تمام جام های بازی تک نفره را گرفته باشید و این امر با قرارگیری در بین سه نفر اول میسر می شود اما تفاوت اصلی Hero Mode این است که در مسابقه هایی که پیش رو دارید حتما باید رتبه ی نخست را کسب کنید. هم چنین قوانین مربوط به مسابقات مقداری تغییر می کند. باید توجه کنید که با هر بار ضربه خوردن از سوی دیگران و منهدم شدن از دور رقابت خارج خواهید شد. در حالت Hero Mode نوار Boost فقط توربو نیست و پر بودن آن با هاله ای از شما محافظت می کند ، پس حتما به این موضوع توجه داشته باشید.بازی Fast RMX

بهترین بازی مسابقه ای بر روی کنسول های قابل حمل

اگر بخواهیم گرافیک این بازی را مورد بررسی قرار دهیم باید گفت که به طور کلی و هم چنین از نظر جزئیات گرافیکی بازی از شرایط مطلوبی برخوردار نیست اما از لحاظ جلوه های ویژه و هم چنین طراحی مراحل و پیست ها این بازی را می توان بهترین بازی ریسینگ در کنسول های هیبریدی دانست که با قابلیت اتصال به تلویزیون بسیار سرگرم کننده تر هم خواهد بود.

سعی کنید در حالت دو نفره و یا بازی های آنلاین ، از حالت قابل حمل استفاده نکنید. این بازی به علت سرعت بالا نیازمند وسعت دید بالایی است که بازی در حالت قابل حمل می تواند اذیت کننده باشد. در مقوله افت فریم یا فریز شدن بازی ، کار بی نظیر سازندگان این بازی باعث شده است که به صفر برسد.

موسیقی این بازی اگر چه از تنوع و تعداد زیادی برخوردار نیست اما همان تعداد کم هم به قدری سرگرم کننده و عالی می باشند که هیجان بازی را دو چندان می کند.

با همه ی این تعریف ها و انتقاد هایی که به بازی شد می توان این بازی 20 دلاری را یک محصول موفق از سوی سازندگان آن دانست که تجربه ی متفاوت و خوبی را در بازی های ریسینگ به بازیکنان خود می دهد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/25/%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%d9%87-%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d8%b9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-fast-rmx/

No comments:

Post a Comment