Monday, April 24, 2017

آشنایی با هیولای آکورا NSX GT3

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/acura-NSX-GT3-2.jpg
خودروی آکورا NSX GT3 یک هیولای ژاپنی می باشد که جز بهترین خودرو های سال های اخیر است . تمامی استاندارد های لازم برای شرکت یک خودرو در مسابقات رالی در آکورا NSX GT3 به طور کامل رعایت شده است ، به همین دلیل چندی پیش با وجود همین استاندارد ها توانست به مسابقات FBI در فرانسه راه پیدا کند .

درحالی که تولید تعداد بسیاری از خودروهای اسپرت در نسخه‌ی پیست ، کمتر از نمونه‌های استاندارد می باشد ، در آکورا NSX GT3  اینگونه نیست .

مهم ترین ویژگی آکورا NSX GT3 علاوه بر زیبایی های ظاهری ، دارای کمک فنر های بسیار قدرتمند می باشد همچنین میزان ارتفاع خودرو و فنر ها به گونه ای تنظیم شده است تا به خوبی تمامی اصول آیرودینامیک در آن رعایت شده است . لاستیک هایی که در آکورا NSX GT3 کارگذاری می شود ، از لاستیک های کمپانی کنتیننتال که مورد تایید انجمن رقابت های کلاس GTD آمریکا می باشد ، است .

همان طور که می دانید اکثر شرکت های تولید کننده ی خودرو های اسپرت بخش کمتری از تولیدات خود را در زمینه ی ماشین های مسابقه ای اختصاص می دهند و بیشتر تولیداتشان بر منای ماشین های استاندارد است اما در آکورا NSX GT3 این گونه نیست و تصمیم گرفته شده که تا هفتاد در صد از تولیدات این محصول به ماشین های اسپرت مسابقه ای اختصاص داده شود .

آکورا NSX GT3برخی از ویژگی های آکورا NSX GT3 :

  • پیشرانه ی ۳.۵ لیتری مجهز به توربو شارژ دوگانه

  • موتور الکتریکی

  • ۵۷۲ اسب بخار قدرت

  • ۶۴۶ نیوتن‌متر گشتاور

  • روغن‌کاری استاندارد

  • گیرباکس شش دنده ای

  • دیفرانسیل عقب

  • پیشرانه با سیستم خنک کننده


یکی از ویژگی های برجسته ی این خودرو این است که فرمان آن بسیار سبک و نرم می باشد و بر روی آن پانزد دکمه برای دسترسی آسان به کلیه قابلیت های ماشین تعبیه شده است که یکی از آن ها تعویض دنده می باشد همچنین در پشت ایمن فرمان اهرمی برای گرفتن کلاچ نیز طراحی شده است .

سیستم ایمنی آکورا NSX GT3 :

در هر مسابقه ی اتومبیل رانی ای اولین اولویت برای هر راننده به اتمام رساندن مسابقه به صورت سلامت است و دومین الویت قهرمانی در مسابقه می باشد . اتومبیل های مسابقه ای باید دارای کیفیت و مرغوبت خیلی خوبی باشند تا در زمان مسابقه های حرفه ای مشکلی برای خودرو پیش نیاید و در صورت بروز حادثه مقاومت و ایمنی داشته باشند تا به حفظ جان راننده کمک کنند .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : گفتگویی با مدیر بازاریابی افرا موتور [/fruitful_dbox]

سیستم ایمنی این خودروی فوق العاده از مجهز ترین و امن ترین سیتم های ایمنی ماشین می باشد که این سیستم در نوع مسابقه ای این خودرو بیشتر تقویت شده است .

آکورا NSX GT3به گفته ی سازندگان این خودروی فوق العاده ، این خودرو ویژه ی مسابقات رالی بیست و چهار ساعته ی سرعت می باشد ؛ در مسابقات رالی بیست و چهار ساعته ی سرعت استقامت ومرغوبیت اجزای اتومبیل و رعایت اصول اصلی استاندارد های این مسابقات در ماشین بسیار ضروری است به گفته ی تعدادی از مسئولان این کمانی انجام چنین مسابقاتی با هر ماشینی توصیه نمی شود اما آکورا NSX GT3 هیولای این گونه مسابقات است . در چنین مسابقاتی اول کیفیت ماشین و مرحله ی بعد برنامه ریزی دقیق برای مسابقه ضروری است که سازندگان این خودرو می گویند که ما برای هر یک از چنین مسابقات حساسی در حدود چهار ماه برنامه ریزی دقیق می کنیم .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/24/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%87%db%8c%d9%88%d9%84%d8%a7%db%8c-%d8%a2%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7-nsx-gt3/

No comments:

Post a Comment