Saturday, April 29, 2017

مزایای استفاده از سرامیک در خانه

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/seramik3.jpg
امروزه آنقدر تنوع محصولات برای کف پوش منازل و تمامی مکان ها زیاد شده است که گاهی آدمی به شک می افتد که کدام یک مناسب تر است ، کدام هزینه ی کمتری دارد ، کدام به صرفه تر و شیک تر است . تمامی این دغدغه ها در ذهن انسان تداعی می شود اما واقعا انتخاب درست گدام است ؟ امروز می خواهیم در این مقاله از مزایای استفاده از سرامیک بگ.ییم که با چگونه انتخاب درستی برای خرید یک سرامیک خوب و مرغوب و همچنین مناسب با منزلمان داشته باشیم .

اگر شما به دنبال کف پوشی هستید که همیشه مدرن و تازه باشد و همچنین نظافت آن آسان باشد بهتر ات از سرامیک استفاده نمایید . توجه داشته باشید مزایای استفاده از سرامیک های بزرگ بسیار بیشتر از سایرین است زیرا با این انتخاب شما همیشه یک دکوراسیون تمیز، پاکیزه، درخشان و فوق العاده شیک خواهید داشت .

مزایای استفاده از سرامیک در خانهمزایای استفاده از سرامیک های بزرگ فقط در این مورد خلاصه نمی شود انتخاب سرامیک های ابعاد بزرگ در کف منزل باعث بزرگتر جلوه دادن خانه ی شما می شود پس توصیه می شود اگر ابعاد خانه ی شما تا حدی کوچک است و می خواهید بزرگ تر ار حد معمول به چشم بیاید ،انتخاب سرامیک های بزرگ و رنگ روشن به شما توصیه می شود .

نکته : بهترین سرامیک ها آنهایی هستند که از مرمر ساخته می شوند و همانطور که می دانید سنگ مرمر در دخلش رگه هایی مشاهده می شود در نتیجه در سرامیک های مرمری ، هرچقدر ابعاد آن بزرگتر می شود ف این ره ها بیشتر خودشان را به نمایش می گذارند .

برخی از دیگر ویژگی های سرامیک عبارت است از :

  • مقاومت فیزیکی بسیار بالا در برابر ضربه

  • مقاوم در برابر سرما و گرما

  • خاصیت ضدحریق آن( که در پارکت وجود ندارد )

  • در برابر سوختگی رنگش ثابت است

مزایای استفاده از سرامیک در خانهدر گذشته ابعاد سرامیک ها بسیار بیشتر از کاشی ها بود اما امروزه هم کاشی و هم سرامیک در همه نوع ابعادی تولید می شود جالب است بدانید که کاشی و سرامیک تفاوت چندانی با شکدیگر ندارند فقط در سرامیک یک لایه لعاب بعد از پخت استفاده می شود که موجب محکمتر شدن و براق شدن سرامیک ها می شود اما در کاشی ها از این لعاب استفاده نمی شود .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : روش صحیح بندکشی سرامیک حمام [/fruitful_dbox]

به طور کلی علاوه بر این مواردی که تا اینجای کار برایتان توضیح دادیم مزایای استفاده از سرامیک و کاشی به جای سایر کفپوش ها بسیار زیاد است مثلا سرامیک و کاشی بسیار بهداشتی تر و تمیز تر از سنگ و سیمان هستند زیرا نظافت آسان تری دارند .

همچنین سرامیک ها بسیار عایق مناسبی در برابر رطوبت می باشند که سایر کفپوش ها از این مزیت بی بهره اند .همچنین سرامیک های خوب قابلیت تحمل تغییرات دما تا 100 درجه را دارند و دچار ترک خوردگی نیم شوند .

اما استفاده از سرامیک مشکلاتی هم  دارد که عبارت اند از :
  • درزهای سرامیک ساو داده نمی‌شود و بعد از مدتی قابل تمیز کردن نیست

  • گرما را به خوبی جذب نمی کند و تقریبا همیشه سرد است

  • ضربه ی سنگین باعث ترک خوردگی و ایجاد نمای زشت در آن می شود


مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/29/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c%da%a9-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/

No comments:

Post a Comment