Monday, April 24, 2017

برترین هدفون های بازی برای پلی استیشن 4

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/best-headset-ps4jpg.jpg
لوازم جانبی زیادی برای کنسول های گیم وجود دارند که با آن ها آشنا هستید. اما شاید به هدست با دید این که در دسته ی لوازم جانبی کنسول قرار گیرد نگاه نکرده باشید. در این مقاله به بررسی برترین هدفون های بازی برای پلی استیشن 4 خواهیم پرداخت. این هدست ها ، محصولات خوش ساختی هستند که در صورت تجربه ی بازی با آن ها قطعا از کیفیت پخش و کارکرد آن ها لذت خواهید برد.

صدا ، یکی از ارکان اصلی هر بازی است که در روایت داستان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و هیجان بازی را دو چندان می گرداند. در واقع با نگاهی به برترین هدفون های بازی برای پلی استیشن 4 در هنگام انجام بسیاری از بازی ها به این امر واقف خواهید شد که کیفیت برتر صدا در جاودانه شدن یک اثر تا چه میزان می تواند تاثیر گذار باشد. با این هدست ها حتی کوچک ترین صدا ها را هم از دست نخواهید داد.

Playstation Goldبرترین هدفون های بازی برای پلی استیشن 4

اولین هدست در لیست برترین هدفون های بازی برای پلی استیشن 4 ، محصولی از شرکت سونی می باشد. این هدفون منحصرا برای کنسول PS4 عرضه ی بازار شده است. اتصال این هدفون با کنسول توسط یک دانگل یو اس بی صورت می گیرد. شاید در نگاه اول نسبت به عدم اتصال بلوتوث در Playstation Gold بر این هدفون خرده گرفته شود ، اما توجه به این که از این هدست می توانید در دستگاه های دیگر خود نظیر کامپیوتر رومیزی و یا لپ تاپ استفاده کنید ، شما را یک گام به خرید این هدست پر قدرت نزدیک می کند.

در یک بررسی کلی از Playstation Gold باید گفت که از منظر های مختلف این هدست در رده ی متوسطی قرار دارد و صدا را با کیفیت بالایی پخش نمی کند. اما خوب با توجه به قیمت 75 دلاری ای که سونی برای این هدست در نظر گرفته است می توان این میزان از کیفیت را مورد قبول دانست.

گفتنی است که صدای فراگیر 7.1 کارایی خوبی را در تشخیص منابع صدا مختلف در بازی ها ارائه می دهد و تفکیک صدا را برای بازیکنان میسر می سازد ، به این شکل که بازیکن متوجه این موصوع خواهد شد که مثلا صدا از پشت سر اوست یا در جلو و یا در کنار دستش.

باتری پلی استیشن گلد توانایی 8 تا 9 ساعت کارایی را در استفاده های مداوم دارد. هم چنین نباید نگران تمام شدن شارژ دستگاه در هنگام بازی کردن باشید چرا که در حال استفاده هم می توان آن را با سیم مربوط به خودش شارژ کرد. گفتنی است که Playstation Gold با قیمتی ارزان شاید از لحاظ کیفیتی در سطح کاملی نباشد اما می تواند تجربه ی لذت بخشی از بازی کردن را به شما بدهد.

Polk Striker Pro P1برترین هدفون های بازی برای پلی استیشن 4

هدست های Polk Striker Pro در دو نسخه ی P1 و ZX عرضه شده است که مدل ZX مخصوص ایکس باکس می باشد. اما Polk Striker Pro P1 در لیست برترین هدفون های بازی برای پلی استیشن 4 قرار گرفته است. البته این نسخه نه تنها بر روی پلی استیشن 4 بلکه در ایکس باکس و هم چنین رایانه های شخصی نیز قابل استفاده می باشد.

گرچه این دو نسخه از لحاظ ساخت و پخش در یک سطح از کیفیت قرار دارند اما نسخه ی P1 از قیمت پایین تر 100 دلاری نسبت به نسخه ی ZX بهره مند است.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : بررسی جدیدترین نسخه پلی استیشن ۴ [/fruitful_dbox]

مهم ترین ویژگی ای که هدست های پلک استرایکر را برجسته می سازد ، میکروفون های آن می باشد. این میکروفون ها کیفیت بسیار فوق العاده ای را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. گوشی های بزرگ و راحت آن نیز در بازی کردن به مدت طولانی، آزار دهنده نیستند و صدایی بسیار و صاف و با کیفیت به دور از هر گونه نویز و صدای اضافی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. علاوه بر عملکرد خوب سیستم پخش ، این هدفون از کیفیت ساخت بسیار بالا و با استحکامی برخوردار است.

Turtle Beach Ear Force P12برترین هدفون های بازی برای پلی استیشن 4

این هدفون مخصوص کسانی که بودجه ی کمی برای خرید را دارند در نظر گرفته شده است. این هدست 50 دلاری با توانایی های بالایی که دارد علی رغم قیمت پایینش توانسته است در لیست برترین هدفون های بازی برای پلی استیشن 4 قرار بگیرد و از این حیث رقیبی برای دیگر محصولات معرفی شده در این زمینه می باشد.

سیستم کنترلی بسیار ساده و در دسترس و کیفیت صدای مناسب از ویژگی های این هدست است. اما مهم ترین خصیصه ی این هدفون این است که هنگام صحبت با میکروفون ، صدای خود را از هدست می شنوید و این امر برای افرادی که در هنگام بازی هیجان زده می شوند و صدا های عجیب در می آورند می تواند بسیار مفید واقع شود و سبب شود تا صدای خود را کنترل نمایند.

Turtle Beach Ear Force PX4برترین هدفون های بازی برای پلی استیشن 4

اگر بودجه ی بیشتری نسبت به Turtle Beach Ear Force P12 را دارید پیشنهاد خرید ترتل PX4 را به شما می دهیم که از لحاظ کیفیت ساخت و عملکرد های صدا در سطح فوق العاده ای قرار دارد.

این کمپانی با ارائه ی محصولات مرغوب خود در زمینه ی هدست ها از شرکت های شناخته شده به کار می رود و ترتل PX4 نیز گل سر سبد این محصولات می باشد که به تازگی ارائه شده است. این هدست صدای با کیفیت و فراگیری را در اختیار بازیکنان قرار می دهد و تفکیک صدایی را بسیار ساده می کند و کمک می کند که صدا ها را از هر جهتی بشنوید.

نوار های آبی رنگ بر روی گوشی های راحت و خوش ساخت ترتل پی ایکس 4 این هدفون را به خوبی از لحاظ ظاهری با PS4 جفت می کند. این هدست علاوه بر این که گزینه ی مناسبی در بین برترین هدفون های بازی برای پلی استیشن 4 می باشد توانایی اتصال همزمان به دو دستگاه را نیز دارد که از طریق آن می توانید در هنگام انجام بازی با اتصال هدفون به گوشی هوشمند خود به انجام مکالمات خود برسید. این هدفون 80 دلار قیمت گذاری شده است.

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/24/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-4/

No comments:

Post a Comment