Friday, April 28, 2017

بررسی دانگ فنگ H30 کراس از ایران خودرو

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/h30-cross.jpg
دانگ فنگ را با خودرو های تجاری آن در ایران می شناسید. این خودروساز از خودروسازان بزرگ چینی دست در تولید سواری ، اتوبوس و هم چنین قطعات این وسایل نقلیه دارند. این محصول یعنی دانگ فنگ H30 کراس به تازگی وارد ایران شده است. با ما همراه باشید تا دانگ فنگ H30 کراس بررسی کنیم و از قیمت و بازار آن برای شما گزارشی بدهیم.

دانگ فنگ H30 کراس ، کراس اوری کوچک با پیشرانه ی 1.6 لیتری تیو5 می باشد. TU5 دقیقا همان موتور معروف است که بر روی پژو 206 تیپ 5 مورد استفاده و استقبال قرار گرفته بود. دانگ فنگ در واقع در بازار تجارت با پژو شریک است که این امر تبعات مثبتی را در پی دارد و آن هم این است که خدمات پس از فروش موتوری و تامین قطعات برای این خودرو در ایران با مشکل مواجه نخواهد شد.

موتور 1.6 لیتری این خودرو قدرتی معادل 106 اسب بخار و گشتاور 142 نیتون متر تولید می کند که نسبتا بد نیست. دانگ فنگ H30 کراس در دو مدل اتوماتیک و دستی روانه ی بازار شده است که در نوع دستی 5 سرعته و اتوماتیک 4 سرعته می باشد. بر خلاف انتظاری که از گیربکس اتوماتیک این خودرو می رفت ، آن از نوع AL4 پژو که روی 206 اتومات بود نیست بلکه گیربکس ساز دیگری به نام آیین ژاپن ساخت گیربکس دانگ فنگ H30 کراس در تیپ اتوماتیک را عهده دارد شده است.

دانگ فنگ H30 کراس دارای سیتم تعلیق عقب مستقل و تورشن است. با نگاهی به قسمت تحتانی خودرو متوجه این موضوع خواهید شد که سیستم تعلیق این خودرو مانند خودروی پژو 306 می باشد و فرم کلی ای نظیر پلتفرم سیتروئن ZX سال های 1991 تا 1998 دارد.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : تیبا ۲ هاچ بک ، پر تقاضا ترین خودروی سایپا [/fruitful_dbox]

طراحی و دیزاین داخلی این خودرو ساده است اما با توجه به قیمت تمام شده ی آن می توان این طراحی را از دانگ فنگ H30 کراس قبول کرد. این خودرو بزرگی ای به طول 4.3 متر ، 1.8 عرض و 1.6 متر ارتفاع دارد که مقدری از آن را از 206 صندوقدار بزرگتر می کند. وزن این خودرو با باک پر و بدون سرنشین و تجهیزات اضافه 1230 کیلوگرم می باشد.

فضای داخلی دانگ فنگ H30 کراس ایران خودرو را می توان نقطه ی قوت این اتومبیل دانست. گر چه این مقوله به تنهایی نمی تواند ضامن راحتی و ایمنی سرنشینان باشد و باید ارگونومی صندلی ها نیز مورد آزمایش قرار بگیرد.

فضای موجود در صندوق دانگ فنگ H30 کراس به مقدار کمی از 206 صندوق دار کوچک تر است اما در این خودرو قابلیت این وجود دارد که با خواباندن صندلی های عقب به فضای صندوق اضافه کرد.

صفر تا صد این خودرو با گیربکس اتوماتیک 13.3 ثانیه است که می توان آن را نسبتا عملکرد خوبی دانست.

[gallery td_select_gallery_slide="slide" link="file" columns="4" ids="14721,14722,14723,14728,14727,14725,14726,14724"]

از تجهیزات دانگ فنگ H30 کراس می توان اشاره کرد به دو ایربگ در جلو به همراه ایربگ های جانبی، سیستم ترمز ABS + EBD ،سیستم تهویه ی مطبوع در آن ، مجهز به سیستم Navigation و استفاده از دوربین در عقب و صندلی های چرم اما این که ایران خودرو این اتومبیل را به چه تجهیزاتی وارد کند جای سوال دارد.

قیمت دانگ فنگ H30 در ایران

برای این خودرو قیمت 43 میلیون و 900 هزار تومان برای عرضه به بازار در نظر گرفته شده است که گفته شده است فقط مدل دنده اتوماتیک وارد ایران خواهد شد. با توجه به این قیمت در نظر گرفته شده برای دانگ فنگ H30 کراس می توان این خودرو را در کورس رقابت با رنو ساندروی پارس خودرو دید.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/29/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%da%af-%d9%81%d9%86%da%af-h30-%da%a9%d8%b1%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88/

No comments:

Post a Comment