Saturday, April 22, 2017

خانواده هارد درایوهای Backup Plus Slim

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/Seagate-Backup-Plus-Ultra-Slim-1.jpg
خانواده هارد درایوهای Backup Plus Slim در سایزها و شکل های متفاوتی وجود دارند و شرکت Seagate در ساخت این هارد درایو ها سعی کرده است تا تمرکز خود را روی ظرفیت حافظه و حمل آسانتر و کارایی بهتر تمرکز کند .

هارد درایوهای Backup Plus Ultra Slim سری به روز شده ی هارد درایوهای Backup Plus Slim ساخت شرکت Seagate است که طراحی آن ها باریک و وزن آن ها سبک شده است . دلیل اصلی ساخت این هارد درایوها اهمیت گرفتن Backup و یا پشتیبانی از  اطلاعات خود هستند . این خانواده در دو نوع 1 و 2 ترابایتی عرضه می شوند .

شرکت Seagate در ساخت هارد درارو های Backup plus Ultra Slim از آخرین نسخه فناوری های HDD بهره برده است و این هارد درایو تنها دارای ضخامتی به اندازه 9.6mm است . این هارد درایو به صورت Bundle دارای 200 گیگابایت حافظه One Drive است و امکان سازگاری با نرم افزارهای Lyve و Seagate Dashboard را دارد . Dashboard نرم افزاری است که این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند به سرعت از فایل های خود بر روی یک هارد اکسترنال خود Backup بگیرند .

این هارد درایو طبق گفته Seagate سرعت انتقالی برابر با 120 مگابایت در ثانیه در اختیار شما خواهد گذاشت که برای استفاده های معمولی و حتی می توان گفت کفی حرفه ای قابل قبول است .

مشخصات فنی

این دستگاه در دو نوع 1 و 2 ترابایتی عرضه می شود و با استفاده از درگاه USB 3.0 قابلیت انتقال با سرعت 120 مگابایت در ثانیه را دارد ، این دستگاه دارای سرعت چرخشی برابر با 4500 دور بر دقیقه است  و همینطور از USB 2.0 و USB 3.0 پشتیبانی می کند و با سیستم عامل های Windows ، Mac ، Android و iOS سازگار بوده و قابلیت پشتیبانی از نرم افزارهای Lyve و Seagate Dashboard را دارد و همینطور این دستگاه در برابر شوک و ضربه نیز مقاوم است . همینطور اندازه های این دتگاه برابر است با 113.5*76*9.6mm بوده و اندازه هد این دستگاه برابر با 2.5 اینچ است .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : هارد دیسک اکسترنال Innov8 شرکت Seagate [/fruitful_dbox]

طراحی هارد درایوهای Backup Plus Slim

هارد درایو Backup Plus Ultra Slim دارای ظاهری شبیه به توپ گلف است و دارای شکل دایره ای روی خود است که ظاهر این هارد درایو را زیبا کرده است . در قسمت پایین و راست این دستگاه و داخل تورفتگی ، شما می توانین لوگوی شرکت Seagate را مشاهده کرده و همچنین در قسمت بالا و چپ نیز ، در داخل یک گوی دیگر ، چراغ وضعیت متصل بودن به دستگاه وجود دارد .

هارد درایوهای Backup Plus Slim

هارد درایو جدید شرکت Seagate دارای اندازه بسیار خوبی بوده و ظخامت بسیار نازکی است . ان هارد درایو بسیار سبک بوده و بسیار خوش دست می باشد و شما می توانید آن را در جیب یا جاهای کوچک کیف خود قرار دهید .

هارد درایوهای Backup Plus Slim

در پشت این هارد درایو لوگوی بزرگ Seagate که در واقع کلمه S بزرگ است با رنگ مشکی مات خود جلوه زیبایی به دستگاه بخشیده است . بر روی قسمت پشتی این دستگاه ، درست در قسمتی که دارای جنس پلاستیکی است ، مشخصات مختلف این دستگاه با سایز کوچک نوشته شده است .

اگر از کنار به این هارد درایو نگاه کنید متوجه دوتکه بودن رنگ و ساختار آن خواهید شد .

شرکت Seagate این هارد درایوهای Backup Plus Slim را در دو رنگ زیبا و شیک نقره ای و طلایی طراحی و عرضه می کند . بخش جلویی این هارد درایو دارای جذابین بیشتری نسبت به پشت آن است .

بازدهی و سخت افزار

هارد درایو Backup Plus Ultra Slim دارای سرع چرخشی برابر با 4500 دور در دقیقه دارد و همیانطورکه پیش تر گفته شد ، این دستگاه در مقابل شوک  ضربه مقاوم بوده اما بایدگفت در مقابل آب و گرد و غبار ، ضربه و خش مخصوصا در قسمت جلویی مقاوم نیست . پس بهتر است در استفاده از آن محتاط باشید .

برای صحت گفته های شرکت سازنده از نرم افزار بنچمارک گیر استفاده کرده ایم :

هارد درایوهای Backup Plus Slim

این هارد درایور در این تست توانست سرعت انتقالی با حداکثر 139 مگابایت و سرعت انتقالی با حداقل سرعت 62 مگابایت و متوسط سرعت 105.3 را به ثبت برساند .
همینطور با تستی که با استفاده از CristalDiskMark گرفته شد نیز این دستگاه توانست سرعت خواندنی برابر با 133.1 مگابایت و سرعت نوشتنی برابر با 129.6 مابایت بر ثانیه را به ثبت برساند .

هارد درایوهای Backup Plus Slim

با استفاده از این تست ها صحت صحبت های شرکت سازنده مشخص شد ، همینطور باید گفت این تست با استفاده از USB 3.0 صورت گرفته و می تواند برای کارهای معمولی و تا حدی پیشرفته مناسب باشد .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/22/%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-backup-plus-slim/

No comments:

Post a Comment