https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/foton_tunland.jpg
یکی از قوی ترین و پرقدرت ترین و در عین حال سبک ترین وانت های تولید شده توسط کارخانه ی ایران خودرو ، فوتون تونلند دیزلی می باشد که یکی از پر فروش ترین وانت های این شرکت محصوب می شود . فوتون تونلند دیزلی و در انواع تک و دو کابین و همچنین تک یا جفت دیفرانسیل طراحی شده است .
این وانت یا وزن 1860 کیلوگرم در نوع دو کابین و 1770 کیلوگرم در نوع تک کابین ، قابلیت حمل بار تا یک تن و کشیدن بار تا وزن 2.5 تن را دارا می باشد به همین دلیل یکی از وانت های قدرتمند محبوب در بین تویدات ایران خودرو محسوب می شود .
موتور فوتون تونلند دیزلی 4 سیلندر خطی دیزلی با حجم 2.77 لیتر است که توان مناسب 160 اسب بخار را در دور موتور 3600 و گشتاور 360 نیوتن متر را در دورهای بین 1800 تا 3000 تولید می نماید.
[gallery td_select_gallery_slide="slide" columns="2" link="file" ids="12512,12513"]
مدل دو کابینه ی فوتون تونلند دیزلی در ابعاد 5.31×1.88×1.87 متر می باشد همچنین فاصله ی محور های رابط جلو و عقب این خودروی مجهز ، تقریبا سه متر می باشد .
سرعت این پک آپ فوق الاعاده ی دیزلی حداکثر 160 کیلومتر بر ساعت می باشد و به علت نوع سوخت آن که سیستم دیزلی است هوادار های خاص خودش را پیدا کرده است .
[fruitful_dbox] حتما بخوانید : خودروی دنا ، مجهز ترین خودروی ایرانی [/fruitful_dbox]
فوتون تونلند دیزلی یا پیک آپ ایران خودرو یکی از ایمن ترین خودرو های ایران خودرو بر اساس استاندارد های جانی می باشد این خودرو مجهز به ترمز ABS+EBDو همچنین دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو می باشد .
پس از تولید فوتون تونلند دیزلی و تست اولیه آن می توان این خودروی مجهز را رقیب خوبی برای رقابت با پی کاپ های هم رده ی خود مانند وانت کاپرا و دیگر محصول چینی حاضر در بازار باشد.
این خودرو در دو نوع دزلی و بنزینی روانه بازار شده است که دارای بسیار قیمت مناسبی نسبت به سایر خودرو های هم رده ی خود دارد .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/18/%d9%81%d9%88%d8%aa%d9%88%d9%86-%d8%aa%d9%88%d9%86%d9%84%d9%86%d8%af-%d8%af%db%8c%d8%b2%d9%84%db%8c-%db%8c%d8%a7-%d9%be%db%8c%da%a9-%d8%a2%d9%be-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/
Tuesday, April 18, 2017
فوتون تونلند دیزلی یا پیک آپ جدید ایران خودرو
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment