Friday, April 28, 2017

آموزش تعمیر علم شیر ظرفشویی 

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/tamir-alam-shir-zarfshoe6.jpg
یکی از بارز ترین مشکلاتی که در هر خانه ای امکان دارد رخ دهد چکه کردن آب از علم شیر ظرفشویی می باشد که به ظاهر مشکل بزرگی به نظر می رسد اما باید بگوییم که تعمیر علم شیر ظرفشویی یکی از ساده ترین کار های ممکن در بخش تعمیرات می باشد که شما به راحتی و در مدت زمان بسیار کم می توانید جلوی هدر رفتن بیش از حد آب را بگیرید . در این مقاله برای تعمیر علم شیر ظرفشویی ما راهنمای تصویری ای به صورت مرحله به مرحله آماده کرده ایم .

اگر شیر ظرفشویی شما از بخشی که آب از آن خارج می شود چکه می کند ایراد از واشر شیر می باشد و باید آن عوض شود اما اگر از نقطه ای که در تصویر مشخص شده است چکه می کند مشکل از علم می باشد و باید به تعمیر علم شیر ظرفشویی بپردازیم .

ابتدا علم شیر را از بخش پایه ی آن جدا نمایید سپس سر علم را برگردانید تا مطابق تصویر ، جای آچار آلن را ببینید . آچار آلم را درون آن قرار دهید و و بچرخانید تا بتوانید مغزی شیر را باز کنید و از علم اصلی جدا کنید .

تعمیر علم شیر ظرفشوییتعمیر علم شیر ظرفشوییپس از باز کردن و جداسازی مغزی از علم شیر ، با تصویر زیر رو به رو می شوید .

تعمیر علم شیر ظرفشویی

در این مرحله با استفاده از آچار الن همانند تصویر برعکس عقربه های ساعت مهره باز کنید تا به تعمیر واشر بردازید .

تعمیر علم شیر ظرفشوییبله درست حدس زدید مشکل چکه کردن علم اکثریت شیر های آب از این بخش است حالا باید به تعمیر آن بپردازیم ؛ برای تعمیر این بخش از علم به هیچ ابزار و وسیله ای به جز یک نوار تفلن احتیاجی ندارید .

تعمیر علم شیر ظرفشویینوار تفلن یک عایق بسیار مناسب برای جلوگیری از ریزش آب می باشد که به جنبه ی عایق بندی در انواع شیر آلات استفاده می شود .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : معرفی انواع شیر مناسب آشپزخانه [/fruitful_dbox]

در این جا مطابق تصویر بیست الی سی دور نوار تفلن را دور این قسمت به خوبی بپیجید سپس طبق مراحلی که علم را باز کردیم ، همه ی اجزا را به یکدیگر متصل نمایید .تعمیر علم شیر ظرفشویی

در آخر شیر آب را چک کنید مطمئنا چکه ی آن قطع شده است اما اگر باز هم به مشکل خوردید ، دوباره علم را باز کنید و نوار تفلن بیشتری را به دور آن ببندید .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/29/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%b9%d9%84%d9%85-%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/

No comments:

Post a Comment