Friday, April 21, 2017

تبلت مناسب برای طراحی کدام است ؟

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/tablets_for_artists2.jpg
همانطور که می دانید تبلت ها کارایی های بسیار مختلفی دارند و در دنیای امروز از تبلت ها در زمینه های مختلف استفاده می شود یکی از کارایی تبلت ها در زمینه ی خلق آثار هنری مانند نقاشی می باشد که تبلت مانند یک بوم نقاشی و از طریق نرم فزار های مختل مورد استفاده قرار می گیرد . حالا باید بدانید که تبلت مناسب برای طراحی چه ویژگی هایی دارد.

در واقع من دنبال یک تبلت موازی با سری آیپد هستم. می خواهم از آن بیشتر برای کارهای هنری دیجیتالی استفاده کنم و شنیده ام که آیپد برای این منظور خیلی مناسب نیست.

به این صورت بود که ما مدت زمانی را صرف بررسی این مورد کرده ایم. بنابراین با اعتماد به نفس شما را راهنمایی می کنیم که آیپد2 بخرید.

دلیلی وجود دارد که هنرمندان معروف مثل David Hockney به عنوان تبلت مناسب برای طراحی ، آیپد را انتخاب کرده اند. صفحه نمایش 9.7 اینچی ، 1024*768 پیکسلی LED-Backlit بوم دیجیتال ایده آل است و تبلت اپل بهترین انتخاب برنامه های کاربردی هنری قابل دسترس روی هر پلت فرم تبلتی را ارائه می دهد.

تبلت مناسب برای طراحیاز ArtStudio 4.99 دلاری مناسب برای مبتدیان گرفته تا ArtRage 6.99 دلاری که شکل ظاهر و حس نقاشی واقعی را تقلید می کند ، برنامه های کاربردی هنری روی iOS همه زمینه ها را پوشش می دهد. در حالی که ما نمی دانیم Gin می خواهد چه نوع هنر دیجیتالی را روی تبلت ایجاد کند ، پلت فرم اپل انتخاب های غنی تر و گسترده تری از اندروید ارائه می دهد.

با این وجود نقاط تقاطعی هم وجود دارند: هر دو iOS و اندروید برنامه های اصلی ایجاد کارهای هنری مثل SketchBook Mobile 0.99 دلاری ارائه می دهند و هیچ کمبودی برای برنامه های هنری ابتدایی بیشتر در بازار اندروید وجود ندارد. در نهایت ، موضوع بستگی به این دارد که Gin چه نوع کار هنری می خواهد انجام دهد و این کار چه نوع ابزارهایی نیاز دارد.اگر برنامه ساده نقاشی مثل FingerPaint که به صورت رایگان روی اندروید وجود دارد کار را انجام دهد ، شما می توانید از میان تبلت های زیادی که دسترسی به بازار اندروید ارائه می کنند انتخاب کنید.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : سه قانون اساسی برای خرید تبلت کاربردی [/fruitful_dbox]

آیپد2 دقیقا مطابق خواسته قیمتی Gin است. مدل 16 گیگابایتی 499 دلار است. اگر Gin بتواند کمی بیشتر صبر کند و سیستم عامل اندروید را ترجیح دهد ، HTC Flyer که به زودی وارد می شود گزینه مناسب دیگری به عنوان تبلت مناسب برای طراحی است. تبلت 7 اینچی برای ورودی از طریق قلم و طراحی ، قلم فعال حساس به فشاری دارد.با این حال ، آن قلم 79.99 دلار علاوه بر قیمت 500 دلاری Flyer می ارزد.

اگر Gin آیپد بخرد ، ما خرید Nomad Brush  24 دلاری را پیشنهاد می کنیم. این ابزار به صورت بی سیم با هر دستگاهی که قابلیت صفحه نمایش لمسی دارد کار می کند و به دستها استراحت می دهد (زیرا بنا بر گفته هنرمندی که با او صحبت کردیم، ساعت ها کار با انگشت روی آیپد خسته کننده است). .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/22/%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/

No comments:

Post a Comment