Saturday, April 29, 2017

تعویض اسپیکر Asus MeMO Pad 7 ME170C

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/tamir-Asus-MeMO-Pad10.jpg
یکی از مشکلاتی که امکان دارد برای تبلت شما به وجود بیاید ، خرابی اسپیکر آن است حالا آیا برای تعمیرات جزوی ای مثل همین مورد باید حتما به سراغ تعمیر کار برویم ؟ خیر شما به راحتی می توانید با خواندن آموزش های لازم دیگر برای همچنین مواردی خودتان دست به کار شوید و دیگر هزینه های اضافه و بسیار بالا برای یک تعمیر ساده نپردازید . امروز می واهیم طریقه ی تعویض اسپیکر Asus MeMO Pad 7 ME170C را آموزش دهیم تا اگر شما از این محصول استفاده می نماید در صورت بروز خرابی اسپیکر های ان بدون هزینه ی اضافی برای تعمیر آن خودتان دست به کار شوید .

طراحی و ساخت تبلت Asus MeMO Pad 7 ME170C

همان طور که می دانید کمپانی ایسوس از معتبر ترین شرکت های جهان است و نکته ی قابل توجه در این شرکت این است که ایسوس یک سری قواعئ و قانون اولیه دارد که این قوانین را در ساخت ارزانترین محصولاتش هم رعایت می کند و همین امر است که باعث رشد و پیشرفت آن شده است و در سرسر دنیا طرفداران خاص خود را پیدا کرده است .

یکی از محصولات تقریبا ارزان و باکیفیت ایسوس مموپد ۷ مدل ME170Cمی باشد که با توج به قیمت پایینش در میان سایر تبلت های هم رده ی خود خیلی حرف ها برای گفتن دارد . و از لحاظ طراحی و زیبایی بسیار مناسب است .

درپوش پشتی این تبلت از پبسنیک فشرده شده بسیار مرغوب ساخته شده است که دارای طرح هایی می باشد که این طح ها مانع از لیز خ.ردن تبلت می شود .  تبلت وزنی برابر با ۲۸۵ گرم و ضخامتی معادل ۱۰٫۷ میلیمتر داردو وقتی شما ن را در دست می گیرید به هیچ عنوان تصور نمی کنید که شاید یک تبلت رده پایین در دست گرفته ید .

برای تعمیر هر وسیله ای ابتدا باید با دقت زیاد به نقطه به نقطه ی آن دقت کنید و جای دقیق اجزا را به یاد بسپارید برای  تعویض اسپیکر Asus MeMO Pad 7 ME170Cباید همین گونه عمل کرد با نگه به بخش جلوی تبلت صفحه نمایش را مشاهده می کنید که در بالای آن همانند سایر موبال و تبلت ها اسپیکر و دوربین جلو می باشد در قسمت سمت چپ این تبلت بالا و گ.شه بهخش جای کارت اس دی را می باشد. لبه سمت راست هم جایگاه کلید کنترل صدا و کلید پاور می باشد در بالای آنهم جایگاه متصل شدن کابل شارژ و هدفون می باشد.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : عیب یابی تبلت سامسونگ گلکسی تب E 9.6 [/fruitful_dbox]

حالا با دقت زیاد به تعویض اسپیکر Asus MeMO Pad 7 ME170Cبا دقت زیاد می پردازیم :

مرحله – ۱

[gallery columns="2" link="file" size="medium" td_select_gallery_slide="slide" ids="14935,14936"]

ابتدا دستگاه را خاموش کنید و کابل شارژ آن را نیز جدا کنید سپس چفت های دور تا دور قاب پشتی تبلت را به ارامی باز نمایید برای این کار می توانید از ابزاری به نام شیار باز کن استفاده نمایید تا به صفحه نمایشتان آسیب وارد نشود .

مرحله -۲ 

[gallery size="medium" link="file" td_select_gallery_slide="slide" ids="14941,14942,14943"]

در این بخش یک سیم قزمز رنگ مشاهده می کنید که باید آن را به آرامی از تبلت جدا نمایید سپس در بالای تبلت یک چورت مشکی را می بینید که از طریق یک سوکت سفید به مادربرد متصل می باشد که باید آن را هم جدا نمایید .

مرحله- ۳

[gallery columns="2" size="medium" td_select_gallery_slide="slide" link="file" ids="14947,14948"]

بازدر این مرحله به یک پیچ گوشتی PH000 برای باز کردن پیچ های تبلت احتیاج دارید دو پیچ بخش اسپیکر در بالا را باز نمایید .

نکته : مراقب باشید پیچ ها گم نشوند تا الآن ما هفت پیچ باز کرده ایم .

مرحله ی پایانی تعویض اسپیکر Asus MeMO Pad 7 ME170C  

[gallery columns="2" size="medium" td_select_gallery_slide="slide" link="file" ids="14951,14952"]

در این مرحله به آرامی اسپیکر را با استفاده از یک اهرم پلاستیکی بیرون بشید تا به برد اصلی آسیب وارد نشود سپس اسپیکر جدید را به آرامی جایگزین نمایید و همانند مراحل بالا آن را نصب نمایید .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/29/%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-asus-memo-pad-7/

No comments:

Post a Comment