Saturday, April 22, 2017

معرفی مودم روتر ایسوس DSL N10 C1

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/asus-DSL-N10-C1.jpg
شرکت ایسوس یکی از خوش نام ترین شرکت هایی است که امروزه به خاطر کیفیت بالا محصولات آن متقاضیان فراوانی دارد ، معمولا برند ایسوس را با کارت گرافیکی ، مادربرد ، لپ تاپ می شناسند .شرکت Asus برای راحتی کار کاربران ADSL  یک محصول راطراحی و تولید کرده است به نام مودم روتر ایسوس DSL N10 C1 این شرکت معتبراین مودم روتر رابه گونه ای طراحی کرده است که با نگاه کردن به آن یک محصول شیک ، زیبا و در عین حال ساده را میبینیم که قابلیت های زیادی را دارد از جمله آنتن خارجی قدرتمند ، سازگاری با شبکه های بی سیم گوناگون ، توانایی  مدیریت پهنای باند و رابط کاربری گرافیکی به همراه  تنظیمات ساده و آسان که کاربر را قادر میسازد به راحتی با آن کار کند. یکی دیگر از مزیت های این مودم این است که با مجهز شدن به تنظیمات تشخیص خودکار ISP به کاربر این اجازه را میدهد که پس از روشن کردن مودم روتر پس از چند ثانیه به اینترنت وصل شود. می دانیم که مودم روتر های زیادی و در عین حال متنوعی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها را که مورد بررسی قرار دهیم شباهت هایی میابیم اما هرکدام دارای مزیت هایی هستند که ما را در انتخاب درست کمک می کنند.

پورت‌ها و کلیدهای مودم روتر ایسوس DSL N10 C1

برای خاموش روشن کردن شبکه بی سیم (Wi-Fi)  به قسمت پشت مودم روتر ایسوس DSL N10 C1 نگاه کنید ، از سمت راست اولین چیزی که به چشم می‌خورد یک کلید بسیار کوچک است که با نگه داشتن آن کلید شبکه Wi-Fi)  ) را خاموش یا روشن می کنید ویا اگر شما این کلید را فشار داده و به سرعت آن رها کنید، قابلیت WPS روشن می‌شود .برای اتصال خط تلفن نیزاز یک پورت آبی رنگ که در قسمت بالای آن عبارت ADSL نوشته شده را پیدا کنید که درواقع همان پورت RJ-11 است و برای این کاراستفاده می شود بعد از پورت آبی رنگ RJ-11 چهار پورت دیگر به رنگ زرد دیده میشود که کاربرد آن ها اتصال دستگاه‌های مختلف به‌ صورت باسیم به مودم روتراست .

در واقع شما می توانید با استفاده از آن‌ها تا چهار دستگاه را به‌صورت کابلی یا باسیم به مودم روتر ایسوس DSL N10 C1 وصل کنید . برق دستگاه از طریق شیاری که بعد از4 پورت شبکه دیده شده تامین می شود .یک کلید در کنار شیار اتصال آداپتور قرار دارد که برای خاموش و روشن کردن دستگاه طراحی شده است . برای ریست کردن مودم روتر بعد از کلید دایره‌ای شکل روشن و خاموش دستگاه ، یک شیار بسیار ریز قراردارد که دستگاه را ریست میکند .

مودم روتر ایسوس DSL N10 C1آنتن با پوشش‌ دهی بسیار خوب مودم روتر ایسوس DSL N10 C1

مودم روتر ایسوس DSL-N10 C1 برای آنتن دهی بهتر و پوشش بیشتر در مناطق مخلف دارای یک آنتن قدرتمند با قدرت پنج دسی بل می باشد که توانایی ارائه سرعت 150 مگابیت بر ثانیه در شبکه را دارد .

آنتن قدرتمندی که بر روی مودم روتر ایسوس DSL N10 C1 نصب است توانایی دارد تا به صورت بیسیم تا سطح وسیعی نیاز شمارا از لحاظ آنتن دهی برطرف کند اما اگر می خواهید وسعت دریافت موج خود را گسترش دهید به راحتی می توانید یک آنتن قوی تر و بلند تر تهیه نمایید و با آنت مودم جایگزین کنید .

نصب و راه‌اندازی بسیار آسان مودم روتر ایسوس DSL N10 C1 در30 ثانیه

شرکت ایسوس کلیه محصولات خود را به گونه ای طراحی می کند که نصب و راه اندازی ساده و بدون دردسری داشته باشد برای راه اندازی مودم روتر ایسوس DSL N10 C1 باید ابتدا کابل تلفن را به پورت آبی رنگ ADSL یا همان RJ-11 که در مودم-روترهای دیگر خاکستری رنگ است، متصل کنید.

اگر می خواهید به صورت با سیم از این دستگاه استفاده کنید باید یک سر کابلی که به همراه مودم ارائه داده می شود را به پورت LAN  و سر دیگر کابل را به پورت لپ تاپ و یا کامپیوتر خود متصل کنید و به سادگی از آن استفاده نمایید .

برای وارد شدن به پنل تنظیمات در منویی که در این مرحله پیش روی شما باز شده است باید ابتدا نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید ( به صورت پیش فرض ADMIN می باشد ) پس از وارد شدن  به راحتی می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید می توانید به همان حالت پیش فرض رها کنید ولی بهتر است ک این تغییر را برای حفظ امنیت بیشتر انجا دهید .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : بررسی مودم روتر DLink DSL 2770L

[/fruitful_dbox]

بعد از تغییر رمز عبور به مرحله ی بعد بروید در این مرحله مودم اطلاعات کلی خط تلفن شما را دریافت می کند و سپس باید شناسه کاربری و رمز عبوری که شرکت اینترنتی بابت خرید از آن به شما داده است را وارد نمایید تا بر روی مودم شما ثبت گردد . به این ترتیب مودم شما به آسانی راه اندازی و قابل استفاده شده است .

مودم روتر ایسوس DSL N10 C1قابلیت نظارت بر ترافیک و کیفیت اتصال از طریق مودم روتر ایسوس DSL N10 C1

شما به راحتی با استفاده از پنل تنظیمات ASUSWRT می توانید به طور کلی بر روی شبکه ی خود نظارت کامل داشته باشید ماند نسبت سیگنال به نویز ، نظارت بر چگونگی اتصال به ADSL  و ... سپس اقدامات لازم را انجام دهید .

مکان مدیریت پهنای باند مودم روتر ایسوس DSL N10 C1 کجاست ؟

یکی از بهترین مودم ها در زمینه ی ترافیک شبکه همین مودم می باشد در این مودم ویژگی هایی برای نظارت ویژه بر روی ترافیک و پنای باند و همچنین دسترسی دستگاه های دیگر به مودم تعبیه شده است .

امکان ایجاد شبکه مهمان

شما از این طریق دیگر نیازی نیست که رمز عبور خود را در اختیار دوستان و آشنایان قرار دهید و به راحتی از طریق این مودم فوق العاده می توانید یک شبه ی مهمان آماده سازی کنید و دوستان و آشنایانی که می خواهند به شما متصل شوند بدون نیاز به رمز عبور وارد این شبکه با پهنای باند مشخص که شما تعیین کرده اید می شوند .

جمع‌بندی

به طور کلی مودم روتر ایسوس DSL N10 C1 یک مودم فوق العاده با امکانات بسیار عالی با ظاهری زیبا می باشد که دارای چار پورت اصلی می باشد و شما به صورت با سیم و بی سیم به راحتی می توانید به آن متصل شوید همچنین این مودم دارای مراحل راه اندازی بسیار آسانی ی باشد که کمتر از یک دقیقه وقت شما را می گیرد و با امکانات فوق العاده ای که دارد همه را به سمت خود جذب می کند .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/23/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%af%d9%85-%d8%b1%d9%88%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%88%d8%b3-dsl-n10-c1/

No comments:

Post a Comment