Saturday, April 29, 2017

نرده های خاص برای محافظت از باغچه

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/narde-mohafez-baqche9.jpg
زیبایی باغچه به صورت خود جوش نمی باشد و نیازمند توجه و رسیدگی می باشد برای محافظت از باغچه نکات مختلی وجود دارد که امروز در این مقاله به معرفی چند نوع دیوار و یا نرده زیبا و خاص به منظور محافظت از باغچه و همچنین زیبا سازی آن می پردازیم .

 نرده ای تندیس گونه برای محافظت از باغچه و حیاط

محافظت از باغچهدویصد الی سیصد عدد نرده فولادی بنا به متراژ باغچه باید در کنار هم قرار دهید تا همانند تصویر به صورت نرده های تندیس گونه شود این نوع حفاظ می تواند به خوبی از ورود انواع حیوانات و همچنین زیبایی بخشیدن خاص به باغ و باغچه ی شما کمک کند .

لازم به ذکر است که این مدل دارای هزینه ی بالایی می باشد .

 پرچین به عنوان دیوار محافظ حیاط و باغچه

محافظت از باغچهبرای ایجاد چنین محافظی باید ابتدا پرچین ها را در پشت دیوارهی چوبی قرار دهید این پرچین ها بسیار محاف خوبی برای با و باغچه ی شما می باشند .در ضمن رنگ سبز گیاهان با رنگ تیره ی چرچین ها زیبایی غیر قابل توصیفی به باغ شما می دهد .

 دیوار گابیون برای حفاظت از فضای سبز و حیاط

محافظت از باغچهاین دیوار با استفاده از سنگ های زیبای رودخانه ای ساخته می شود که می تواند ظاهری بسیار دلنشین و در عین حال مدرن را به فضای با و باغچه ی شما ببخشد در ضمن این دیوار مورد مناسبی برای محافظت از باغچه ی زیبای شما می باشد .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : کاشت و نگهداری گل برای باغبان های تازه کار [/fruitful_dbox]

 نرده ای از مواد بازیافتی برای فضای سبز و باغچه

محافظت از باغچهشما می توانید از م.تد و مصالح باقی مانده و بازیافتی برای باغچه ی خود حفاظ درست کنید مثلا در اینجا طراح تنها از یک تنه ی درخت باقی مانده استفاده کرده است .

 صفحه های فلزی به عنوان دیوار حیاط

محافظت از باغچهصفحه های فولادی یک حفاظ بسیار مقاوم و سخت برای باغچه می باشد شاید ابتدا ظاهر زیبایی به باغچه ندهد اما با اندکی خلاقیت می توان به این صفحات زیبایی خاصی بخشد .

توجه داشته باشید که این حفاظ یکی از بهترین ها می باشد و از آسیب رسیدن به باغچه ی شما کاملا جلوگیری می کند .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/29/%d9%be%d9%86%d8%ac-%d9%86%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%ae%d8%a7%d8%b5-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d8%a7%d8%ba%da%86%d9%87/

No comments:

Post a Comment