Friday, April 28, 2017

نگاه منتقدین به بازی Tom Clancys Ghost Recon

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/Tom-Clancys-Ghost-Recon-Wildlands.jpg
بازی Tom Clancys Ghost Recon ساخته ی شرکت بازی سازی یوبی سافت عرضه شد. با داستان خاص در نسخه ی جدید و گیم پلی خوب و مناسب افراد زیادی آن را بر روی کنسول های خود نصب کردند و از بازی کردن در فصا داستان بازی Tom Clancys Ghost Recon لذت بردند. حال می خواهیم نگاه منتقدین مطرح صنعت بازی را در مورد این بازی بررسی کنیم و امتیازاتی که به این بازی داده اند را بررسی کنیم.

گفتنی است که این بازی بر روی پلتفرم های مختلف Xbox One ، PC و PS4 روانه ی بازار بازی های ویدیویی شده است.

بازی Tom Clancys Ghost Recon در یک کشور در آمریکای جنوبی یعنی بولیوی جریان دارد. جایی که بزرگترین کارتل های مواد مخدر دنیا در آن حضور دارند. داستان بازی نبرد بین گروه اشباح که ما نقش شان را بازی می کنیم و کارتل سانتا بلانکا یکی از بزرگترین تولید کنندگان کوکائین می باشد. در ادامه نقد های بازی Tom Clancys Ghost Recon را با هم مرور می کنیم. گفتنی است اعدادی که در کنار نام منتقدین آمده است، نمره ای است که از 10 به بازی  داده اند.

Cheat Code Central: 9/10

این بازی با طراحی منار بسیار زیبا ، داستان گیرا و شخصیت هایی که در سفارشی سازی آن ها واقعا تلاش شده بود  به یکی از محبوب ترین بازی های اکشن و زد و خوردی من بدل شد. در قبال نکته های خوب بازی ، می توان از نقااط ضعف بازی چشم پوشی کرد. این بازی واقعا ارزش بازی کردن را دارد و اتفاقی نیست که بازی Tom Clancys Ghost Recon کاندید بهترین بازی اکشن تیر اندازی شده است.

God is a Geek: 9/10

بازی ای بسیار بی نظیر بود مخصوصا در بخش Co-Op که یکی از بهترین Co-Op هایی بود که تا امروز دیده بودم. منظره های بسیار زیبا و چشم نوازی که در محیط بازی یعنی بولیوی وجد داشت هر گیمری را متحیر می کند.

 

 

 

[gallery link="file" td_select_gallery_slide="slide" ids="14513,14512,14511,14510,14507,14506,14505,14503,14504,14509,14502"]

Areajugones: 8.5/10

بازی Tom Clancys Ghost Recon برای کسانی که طرفدار گیم پلی های اکشن و تیر اندازی و هم چنین عملیات مخفیانه هستند بسیار جالب توجه است اما نمی توان گفت که بازی کاملی است.

Worth Playing: 8.5/10

این بازی برای کسانی که تغییرات در بازی را حس کنند بسیار جالب است. حس کلاسیکی که به یمن گنجاندن پایگاه های رادیویی در بازی و موسیقی هایی پخش می گردد القا می شود بسیار تحسین برانگیز است. محیط های باز به همراه صحنه ها و گیم پلی اکشن این بازی بر جذابیت های بصری بازی می افزاید هم چنین که می توانید در داستان بازی به شکل انفرادی و یا تیمی قرار بگیرید.

Atomix: 8.3/10

بازی Tom Clancys Ghost Recon یک بازی دنیا باز با طبیعت بی نظیر و عملیات های اکشن می باشد. متاسفانه آیتم های تکراری که در بازی های جنگی دیگر نیز مشاهده می شد در این بازی نیز دیده می شود. سیستم حرفه ای سفارشی سازی اسلحه در این بازی در نوع خود کم نظیر است. گفتنی است که بازی Tom Clancys Ghost Recon ارزش یک بار بازی کردن را دارد.

Hobby Consolas: 8.2/10

بازی Tom Clancys Ghost Recon دارای دنیای باز در طراحی گیم پلی می باشد و این دنیای باز المان های تکراری دیگر بازی های دنیای باز را به همراه دارد که کمی خسته کننده است. البته این موارد در انجام بازی به صورت آنلاین به چشم نمی آیند.

3D Juegos: 8/10

بازی دارای عملیات های هیجان انگیز بسیاری است که انجام آن ها با هم تیمی ها جذابیتشان را دو چندان می کند ولی بازی Tom Clancys Ghost Recon در طولانی مدت کمی تکراری می شود.

USGamer: 8/10

بازی Tom Clancys Ghost Recon درست است که در طراحی بی عیب و ایراد نیست و گاهی برخی ماموریت ها کسل کننده می شود اما به لحاظ کیفیت در حد خوبی از کیفیت بصری به سر می برد.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : تحلیلی بر بازی Mr Shifty [/fruitful_dbox]

ماموریت هایی که در این بازی انجام می دهید در تعداد بسیار زیاد هستند که می توان آن تعدادی که خسته کننده اند را به تعداد بالای ماموریت ها بخشید. نباید از بازی Tom Clancys Ghost Recon انتظار یک مجموعه ی کامل از گیم پلی را داشته باشید ولی این بازی انتخاب خوبی است برای کسانی که به تیر اندازی ، حرکات مخفیانه و رانندگی علاقمندند.

LaPS4: 8/10

بازی Tom Clancys Ghost Recon یک بازی سرگرم کننده با گیم پلی Co-Op است. شخصیت های این بازی قوی و قدرتمند می باشند. جلوه های بصری ، موسیقی و صداگذاری ها خوب کار شده است و تا حد بالایی انتظارات را براوردن می کند. البته در جاهایی مشاهده می شود که کمپانی یوبی سافت در طراحی محتوای عمومی بازی کوتاهی کرده است و محتوایی روتین را در این سری یعنی بازی Tom Clancys Ghost Recon ارائه داده است. می توان در یک دید مثبت نقاط ظعف و قوت این بازی را برابر دانست.

 

Vandal Online: 8/10

گشت و گذار در دنیای باز بازی Tom Clancys Ghost Recon با هم تیمی ها بسیار لذت بخش است اگر چه یک حس تکراری بودن تا آخر بازی همراهتان خواهد بود. این بازی ارزش امتحان کردن را دارد مخصوصا برای دسته ای از شما که خواستار یک بازی دنیا باز استراتژیک اکشن هستید.

 

IGN: 7.9/10

ایرادات زیادی در ماموریت ها و فیزیک ماشین ها به ین بازی فضا باز تیر اندازی وارد می شود. اما به عنوان یک بازی SandBox که گیم پلی Co-Op دارد بازی ای قدرتمند به شمار می رود. بازی Tom Clancys Ghost Recon برای شمایی که تعقیب و گریز های هوایی ، عملیات های ترور ، ماموریت های مخفیانه و تیز اندازی ها را دوست دارید انتخابی خوب است.

GameSpot: 7/10

بازی Tom Clancys Ghost Recon یک بازی از سری دنیای باز است که در ژانر اکشن و سوم شخص در سطح متوسط و نسبتا خوب قرار می گیرد. بازی چشم انداز های خوبی دارد و از حیث تعدد مرحله هم دارای مراحل گوناگونی می باشد اما وقتی در داستان بازی به درب خانه ی El Sueno می رسید ، بازی می افتد و انگیزه را از شما برای ادامه دادن به آن می گیرد. پس از آن حتی بازی با هم تیمی هایتان هم جذابیتی نخواهد داشت و فقط در یک فضای باز و وسیع درگیر حلقه ی تکرار می شوید.

نمره های اخذ شده از منتقدین توسط بازی Tom Clancys Ghost Recon

  • Playstation Universe: 7/10

  • Gameblog.fr: 7/10

  • Twinfinite: 7/10

  • Metro GameCentral: 6/10

  • COGconnected: 6/10

  • We Got This Covered: 6/10

  • GameCritics: 5/10

  • Slant Magazine: 5/10


مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/28/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-tom-clancys-ghost-recon/

No comments:

Post a Comment