Sunday, April 23, 2017

نقد و بررسی موس Microsoft Arc Touch Bluetooth

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/04/microsoft-mouse-1.jpg
موس Microsoft Arc Touch Bluetooth را همواره می توان به عنوان یک همراه تمام عیار در استفاده برای لپ تاپ ها ، نوت بوک ، تبلت های تحت سیستم عامل ویندوز و دیگر دستگاه های همراه و حتی کامپیوتر های خانگی دانست.

استفاده از موس Microsoft Arc Touch Bluetooth برای Surface Pro بسیار عالی می باشد و نیازی به دانگل گیرنده در آن تعریف نشده است. بسیار کوچک است جابجایی آن از لحاظ اندازه و وزن بسیار ساده می باشد.

این موس عملکرد به مراتب بهتری را نسبت به تاچ پد لپ تاپ یا صفحه ی تبلت شما ایفا می کند. همانطور که اشاره شد کاربرد اصلی این موس ها در دستگاه های قابل حمل است و طراحی آن به این منظور صورت گرفته است اما می توان از آن ها در کامپیوتر های خانگی هم استفاده کرد.

مانند دیگر اعضای این خانواده ، Arc ها ، موس Microsoft Arc Touch Bluetooth نیز می تواند صاف شود و برای حمل و نقل کم ترین فضای ممکن را اشغال کند. با باز کردن - صاف کردن موس ، خامو شده و به راحتی در کیف یا جیب جای می گیرد. برای به کار گیری دوباره ی آن کافی است به حالت اولیه بازگردانید و آن را خم کنید.

طراحی و ساختار

موس Microsoft Arc Touch Bluetooth به رنگ خاکستری عرضه شده که به نوعی می توان آن را مکمل Surface Pro 3 دانست. طراحی این موس بسیار ساده و شیک و مانند یک تخته ی صاف است. هنگامی که بخواهید از آن استفاده کنید و اقدام به خم کردنش کنید نامش را برای شما تداعی خواهد کرد (Arc به معنی خط خمیده). فرم به خصوص طراحی این موس علاوه بر خاص و منحصر به فرد بودنش دارای ایده ای بسیار جالب است که با تخت و خم شدن، موس خاموش و روشن می شود. کلیک چپ و راست و اسکرول نواری نقره رنگش با ظرافت خاصی در سر جای خود قرار گرفته اند.موس Microsoft Arc Touch Bluetooth

شاید موس Microsoft Arc Touch Bluetooth در نگاه اول کمی نامعقول به نظر بیاید اما همین طراحی علاوه بر زیبایی ، راحتی استفاده از موس را برای شما به همراه دارد که باعث می شود پس از مدتی کار با این محصول دیگر از موس های دیگر نتوانید استفاده کنید. گفتنی است که این موس به وسیله ی هر دو دست قابل استفاده است.موس Microsoft Arc Touch Bluetooth

ابعاد

تا آن جایی که از ظاهر موس دریافت می شود ، تمام همت سازندگان موس Microsoft Arc Touch Bluetooth بر این بوده است تا قابلیت قابل حمل بودن در این موس رعایت شود. به همین علت ابعاد این موس و ارگونومی آن به شکلی است که علاوه بر خوش دست بودن در کوچکترین فضا ها اعم از کیف و یا جیب به راحتی جای می گیرد.موس Microsoft Arc Touch Bluetooth

کارایی

معمولا تجهیزات با اتصال بلوتوث مقداری در مخابره ی سیگنال ها دچار تاخیر و لگ هستند اما موس Microsoft Arc Touch Bluetooth از این قاعده مستثنی است. به محض روشن شدن و لمس کلیک ها، موس به سرعت شروع به کار می کند.

سنسور این موس به لطف فناوری BlueTrack، بسیار دقیق و روان است و بر روی اکثر سطوح قابلیت استفاده را دارد. اصولا در تمام سطوح به غیر از سطوح آینه ای و شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند.موس Microsoft Arc Touch Bluetooth

عمر باتری

بر حسب ادعای مایکروسافت ، عمر باتری در موس Microsoft Arc Touch Bluetooth به مراتب بیشتر از موس های وایرلسی است که با دانگل کار می کنند. همین عدم استفاده از دانگل و جایگزینی آن با بلوتوث مصرف انرژی را توسط این موس بهینه کرده است.

دکمه‌ها

همانطور که در ابتدا ذکر شد این موس از دو دکمه ی چپ و راست و هم چنین نوار لمسی برای اسکرول بهره جسته است. جنس کلیک ها قطعا در استفاده ی اول برای شما بسیار جالب توجه خواهد بود چرا که از متریال مرغوبی در ساخت آن ها استفاده شده است. اصل در طراحی اسن موس ، سادگی بوده است، به همین جهت تنها دو دکمه بر روی آن تعبیه شده است.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : اسپیکر بلوتوثی لپ تاپ و موبایل Canyon [/fruitful_dbox]

نوار اسکرول بسیار مدرن و شیک ساخته شده است که با حرکت و لکس انگشت بر روی آن کار می کند که با آن می توانید صفحات بلند وب را بالا و پایین کرده و با سرعت انگشت خود سرعت حرکت آن را معین کنید.

نتیجه گیری

باید گفت که موس Microsoft Arc Touch Bluetooth بهترین گزینه برای کاربران تبلت و لپ تاپ و کلا کسانی است که دائما در حال سفر هستند و از دستگاه های دیجیتال قابل حمل خود در سفرهایشان بهره مند می شوند. چرا که با طراحی مناسب و وزن کم به راحتی در کم ترین فضا ها جای می گیرد و حمل آسانی دارد. علاوه بر آن بر روی تمام سطوح قابلیت استفاده را دارد.

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/04/23/%d9%86%d9%82%d8%af-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%b3-microsoft-arc-touch-bluetooth/

No comments:

Post a Comment